lunes, 7 de septiembre de 2009

QUÉ GRANDE ES MI EXTREMADURA (Eladio Sanjuan)







Ondi quiera que m'acercuafinu bien el oidupol si escucho alguna voz que me regali el sentíu,algún acentu extremeñu,alguna voz de mi tierra,esi es el máh grandi empeñual que mi alma s'aferra.


Sentil jablal de mi Cácereh,de mi pueblu y suh aldeas,de su vinu y suh mujerihy el jamón de pata negra.

¡Qué grandi es mi Extremaduradendi cerca d'Oropesajahta'l final de lah Jurdeh,el Arañuelu, la Vera,y esi Jerti que plateasobre'l Valle de Plasenciay esi verdi del tabacuque va del Valle del Tietar,y loh fértileh cerezuhque cuanti máh leh colpeahmáh te riegan con su besu!


¡Qué grandi es mi Extremaduradendi Badajoz a Gredus,dendi Miraveti a mériday d'Arroyu a Cañameru!

¡Qué grandi es mi Extremadura!¡Qué llanuh! ¡Qué sol! ¡Qué ciluh!¡Qu'encinar!¡Qué tierna albura!

Con cuántu amor la recuerdu...

Por esu, si jablan de ti, Extremadura,yo a escuchal siempri me queo;y, ¡ay, de la voz qu'aljablartia ti no te mandi besus.


¡Que naide vaiga diciendumalih de mi Extremadura,porque yo no lo consientuy me juegu lah asaurah.

¡Extremadura no es esu,qu'alguna genti se cree,no eh Comarca ni senderu,ni es olvío ni vejez,qu'es una parti d'Españacon hitoria, rangu y sery jarta ya de patrañasy de güelva osté otra vez!

No hay comentarios: